22 Φεβρουαρίου 2016

Τα πολλά μικρά καλά... φτιάνουν ένα καλό μεγάλο....

                                       >>>> Στην απλότητα κρύβεται η ευτυχία!!!


                                    ****************************************


>>>> "Μπορώ να γίνω ευτυχισμένος,
>>>> με τα πιο απλά πράγματα και με τα πιο μικρά..
>>>> Και με τα καθημερινότερα των καθημερινών..
>>>> Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές..
>>>> Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους..
>>>> Που οι χειμώνες έχουν πέτρινα, χιονισμένα σπίτια..
>>>> Που ξέρω ν' ανακαλύπτω τα κρυμμένα πετροράδικα στις κρυψώνες τους..
>>>> Μου φτάνει που μ' αγαπάνε τέσσερις άνθρωποι..
>>>> Πολύ..
>>>> Μου φτάνει που αγαπάω τέσσερις ανθρώπους..
>>>> Πολύ..
>>>> Που ξοδεύω τις ανάσες μου μόνο γι' αυτούς..
>>>> Που δεν φοβάμαι να θυμάμαι..
>>>> Που δε με νοιάζει να με θυμούνται..
>>>> Που μπορώ και κλαίω ακόμα..
>>>> Και που τραγουδάω,μερικές φορές..
>>>> Που υπάρχουν μουσικές που με συναρπάζουν..
>>>> Και ευωδιές που με γοητεύουν"..
>>>>


                                                                                                        >>>> Οδ. Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: