9 Ιουνίου 2012

Ωραίο πράγμα να γερνάς, κακό το να ΄σαι γέρος ...

΄Ολο αυτό τον καιρό που χάθηκα προσπάθησα να "βελτιωθώ"... σε πολλά και διάφορα ...
Τι να σας λέω τώρα ... Πολλές βελτιώσεις χρειάζομαι αλλά μάλλον ... άργησα ...
Κι απ΄την άλλη ... να βελτιωθώ γιατί; Σοβαρό λόγο δεν βλέπω ... και σοβαρά ελαττώματα δεν έχω ... σοβαρά είναι αυτά που πληγώνουν και βλάπτουν. Τέτοια δεν έχω ... ψιλολοϊδια είναι τα δικά μου και μάλλον μόνο εμένα απασχολούν. Εντάξει λίγο απόλυτη και λίγο πεισματάρα είμαι... α, και συγχωρώ τους πάντες και τα πάντα. Το τελευταίο βέβαια είναι βλακεία, αλλά και τι να κάνω ...

 
΄Ισως ο μόνος λόγος που θα πρέπει να βελτιωθώ είστε "εσείς" όσοι περνάτε από δω και ρίχνετε καμιά ματιά και ακόμη ένας λόγος ... η αγάπη μου για εκείνο τον τόπο, οι μνήμες μου που δεν θέλω να σβήσουν κι οι θύμησες που τόσο αγαπώ ...
Λέω λοιπόν να βελτιωθώ λιγάκι ... άλλωστε όπως είπε κι ένας φίλος ειδικός ...
"ο χαρακτήρας του ανθρώπου διαμορφώνεται μέχρι τα 23 του ...
ακόμη και τα καλύτερα μοντελάκια ... άντε να πάρουν καμιά ελαφρά βελτίωση βία μέχρι τα 25 ..."
 
Ας έρθουμε λοιπόν στις βελτιώσεις τις δικές μου ....
Πολλές!!!
Μια βελτίωση απλή και γρήγορη βέβαια που θα μπορούσα να κάνω -αρχής γενομένης απ΄τα εύκολα- είναι είμαι συνεπής "επαγγελματίας" που σημαίνει να δουλεύει εδώ το μαγαζί καθημερινά και μια άλλη ακόμη, να προσπαθήσω να γράφω λίγα και όμορφα...

Ακόμα γεγονός είναι ότι με την τόση δουλειά που έχω και τους τόσους ιστότοπους που υπάρχουν και αγαπώ, τι σωστή δουλειά να κάνει κανείς; Μπαίνω στο "μαγαζάκι" μου με σκοπό να στρωθώ και να δουλέψω και μια το να δω τις "ζωές" της φιληνάδας μου της Ντίνας, μια μμμμμ... τα γλυκάκια της Μπέτυς, μια τις ζωγραφιές του Αγγελή και του Ιχνηλάτη, μια τα νέα του ... τελικά μόνο δουλειά δεν κάνω.

Είχαμε μείνει κάτι καιρούς πριν ...
Δεν ξέρω καν πότε ήταν η τελευταία φορά που γύρισα "πίσω" και πότε έγραψα για τα παλιά και τα διάφορα! Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως όλο αυτόν τον καιρό δεν σκέφτηκα, δεν επισκέφτηκα και δεν ανακάτεψα μνήμες και θύμησες γλυκές και παλιές, χωρίς να σημαίνει πως δεν σκάλισα παροιμίες, πως δεν κοίταζα "εκεί" απέναντι! ΄Ισα-ίσα! Ακόμα και τα αρχεία του Κράτους -κράτος... άντε ας μην παραφερθώ- ώρες και ώρες αναποδογύρισα! ΄Ομορφο το ψάξιμο και τι δεν έμαθα ... μόνο που εκτός από όμορφο θα ήταν και γλυκό αν είχε αποτελέσματα. Δύσκολα αυτά που ψάχνω και κάποια φορά θα σας πω το τι ψάχνω... και γιατί ...
Είναι τα σοκάκια που έπαιζε παιδί ο πατερούλης μου, είναι το βλέμμα της γιαγιάς μου όταν μιλούσε για τη Σμύρνη και τα Βουρλά, είναι μήπως οι ρίζες απ΄ τα όμορφα σμυρνέικα που ευλαβικά τηρούσε η μανούλα μου ή μήπως ... ένα κατώφλι ...

Κατώφλι στα Αλάτσατα  










Με συνεπήρε πάλι η συγκίνηση ...
Ας σταθώ εδώ για σήμερα ...
Μα πριν σταθώ, θέλω να προσθέσω ένα βίντεο ... που με συγκλονίζει, γιατί πριν το δω, το έζησα!


 
Δυστυχώς  δεν καταφέρνω να το προσθέσω !!!!!!
(να ακόμα μια βελτίωση που χρειάζομαι!)

΄Ισως τα καταφέρω αύριο ...

Ιι ακξαμλαρ ... καλά σας βράδια ...
΄Ετσι εύχονταν και εύχονται εκεί ...
΄Οχι, καλό σας βράδυ, ένα ...  πολλά καλά σας βράδυα ...κι αυτό κάθε βράδυ!!!

Ε.-




  

2 σχόλια:

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Kαλησπέρα.
Οι μνήμες καιτα αρώματα της Σμύρνης, δεν σ' αφήνουν να "γερνάς" μου φαίνεται...

E.- είπε...

΄Οχι δεν σ΄αφήνουν να "γερνάς", σε κάνουν όμως να "γυρνάς", να γυρίζεις ξανά και ξανά εκεί και να μη γυρίζει το παρόν "μαγαζί" :) Μόλις επέστρεψα πάλι από κει ...