4 Ιανουαρίου 2011

Τί ΄χες Γιάννη ... (ο)τι ΄χα πάντα!



Τί έγινε λοιπόν; Πώς αρχίσαμε τη δουλειά; Μια απ΄τα ίδια ε;
Ο κόπανος (αφεντικό) το ίδιο κόπανος -καμία βελτίωση- , ο υποκόπανος (τμηματάρχης ή προϊστάμενος) το ίδιο υποκόπανος -παρά τας ελπίδας- κι η δουλειά -δουλεία- ... τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια! Αυτό τουλάχιστον ισχύει για μένα! Παρ΄όλα αυτά η σημερινή μέρα ως 2η ήταν πιο εύκολη!

Γενάρης, 4 ... Καμιά επιφανής γιορτή και σήμερα -εν αναμονή τα Θεοφάνεια ή Επιφάνεια ή Φώτα - όπως και αύριο ...

Αναρωτιέστε τί θα συμβεί τα Φώτα; Κυρίως θα φύγουν οι καλικάντζαροι! Θα φύγουν τρόπος του λέγειν γιατί τώρα πια με το περιβόητο διαδίκτυο εν ισχύ ... τα παγανά δεν φεύγουν! ΄Ολο το χρόνο παραμένουν, τριγυρίζουν, στριφογυρίζουν, απομακρύνονται αλλά δεν εξαφανίζονται για να εμφανιστούν πάλι την παραμονή των Χριστουγέννων και για ένα 12ήμερο μόνο που εν κατακλείδει αντέχεται!΄Αντε ν΄αλλάξουν ψευδώνυμο, άντε ν΄αλλάξουν προφίλ ... κι όλο εντός εκτός κι επί τα αυτά σέρνονται! Δυστυχώς για άλλους ευτυχώς για πολλούς ... Εμένα πάντως μ΄ενοχλεί το γεγονός να κυκλοφορούν χωρίς έλεγχο και με ποιητική αδεία! Ναι αλήθεια... και το τι κουβέντες, λόγια, μηνύματα έχω λάβει δεν λέγεται! Συγγνώμη, εγκαταλείπω το θέμα γιατί μάλλον θα θεωρηθώ ρατσίστρια!

Πού είχαμε μείνει; Α ναι ... κάτι στη δουλειά και κάτι στα Φώτα! Μόνο που είμαι κουρασμένη απ΄τη δουλειά και τα Φώτα είναι μεθαύριο! Θα σας αφήσω λοιπόν να "σερφάρετε" με την ησυχία σας, άντε να δείτε τα μέιλ σας, να ταΐσετε και τα ζωντανά σας στο "Φέις μπουκ" και ες αύριον τα σπουδαία!

Αχ και να μην ήμουν εδώ, αχ και να ήμουν ... Εκεί!

Καλό καλό σας βράδυ

Δεν υπάρχουν σχόλια: