16 Ιανουαρίου 2011

Αν η δουλειά ήταν καλή, θα δούλευε κι ο Δεσπότης ...


Πριν τη βασιλόπιτα ...

Α, δεν πάει άλλο!
Πρέπει να βγει ένας νόμος που να απαγορεύει να κόβονται βασιλόπιτες επί 2μηνο!
Πάλι βασιλόπιτα έκανα χτες -συν κάτι άλλα- και πάλι βασιλόπιτα συν κάτι άλλα θα κάνω το επόμενο Σάββατο! Κι όχι ότι μ΄ενοχλεί! ΄Ισα-ίσα, το λατρεύω! Μόνο που τρώω ... Δηλαδή τί; Θα περιτριγυρίζομαι από βασιλόπιτες και δεν θα τρώω; Κι άντε δεν τρώω! Δεν θα δοκιμάσω; Μα τι λέτε τώρα! Και πως θα κάνω κρίσεις και επικρίσεις ... επί των άλλων "παρασκευαστριών" !!!

Χτες λοιπόν που λέτε συμμαζευτήκαμε όλοι εμείς εδώ του Λουξ να συνεορτάσομεν, να συνκόψωμεν και να συμφάγωμεν τη βασιλόπιτά μας! Δηλαδής και εν ολίγοις είμαστε ένα μικρό χωριό εδώ! Μια κοινότητα που λένε. Κι αυτή η κοινότητα απαρτίζεται; διαθέτει; περιέχει; κι έχει; μια "Αποστολική Διακονία ή Ενορία ή Εκκλησιαστική Επιτροπή, ένα Σύλλογο Κρητών, μια θεατρική ομάδα, μια φωτογραφική ομάδα, μια χορωδία, ένα σύλλογο χορών, ένα φιλανθρωπικό σύλλογο και μια μεγάλη χούφτα ΄Ελληνες! Κι όλοι αυτοί εμείς μαζί ... χτες κόψαμε τις πίτες μας! Κι ήταν 7 τα φλουριά κι 7 οι τυχεροί! Κι ήταν όμορφα ... Ο χώρος που μαζευτήκαμε μύριζε μαχλέπι και μαστίχα! Τα τραπέζια είχαν κάτι από Χριστούγεννα! Η "μεγάλη χούφτα" φόραγε τα καλά της! Τα πιτσιρίκια -μια γλύκα- γελούσαν κι έτρεχαν ανάμεσα από πόδια, καροτσάκια και τραπέζια! Οι μεγάλοι αντάλασσαν φιλιά, ευχές και γέλια! =ι μικρότεροι έπαιζαν με τα τυροπιτάκια! Οι μεγαλύτεροι ακόμα καθόντουσαν στωικοί και χαμογελούσαν κοιτάζοντας τρυφερά ένα γύρω ... ΄Ηταν παππούδες και γιαγιάδες που καμάρωναν παιδιά κι εγγόνια ... Ναι, είμαστε πια κοντά 2 και κάτι γενιές εδώ ...
Μια μικρή καρδιά Ελλάδας σε μια μεγάλη χούφτα ελληνική ...

Κι έκανα τη βασιλόπιτά μου και τα αλμυρά μου κι ήμουν φυσικά κι εγώ μέσα στη "χούφτα" ...
Κι ήταν 7 τα φλουριά κι 7 οι βασιλόπιτες και η μια καλύτερη απ΄την άλλη ...
Τώρα μεταξύ μας ... αν είμαστε στο "κάτι ψήνεται" δεν ξέρω τι θα μου έβαζαν οι άλλοι, εγώ όμως θα μου έβαζα  κάνα 6, 7 όσον κι αν εδώ εις Λουξ φέρω τιμητικά τον τίτλο της "μέσα στις 3 πρώτες" βασίλισσα της κουζίνας! Επιδέξειας κουζινομαγειρεύτρας και μαγειροτσουκαλιάστρας, Σμυρνιάς ζαχαροπλάστισσας και μοσχοσοροπιάστρας!

Η βασιλόπιτά μου οπτικώς κούκλα! Γευστικώς όμως, όχι  της γεύσης μου,  του γούστου μου βρε παιδί μου. Αν και μυρωδάτη και φουσκωτή-φουσκωτή, δεν ...

Διά τα ανωτέρω και δεν τα "είπαμε" χτες ...

Καλή σας Κυριακή, 16 του Γενάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: