8 Φεβρουαρίου 2011

Η γλώσσα τιμάει το πρόσωπο ...


Σήμερα, 8 Φλεβάρη


Και ψάχνοντας βρήκα -απ΄τα χρόνια εκείνα τα παλιά - αυτό το χάρτη

Ναι παλιός αλλά και κατατοπιστικός!
Φέρνει σε κάτι από μάθημα γεωγραφίας σήμερα η δημοσίευση ε;
Μάθημα γεωγραφίας -και γιατί όχι;-  για κάποιους, ίσως περασμένα μεγαλεία για άλλους, αλησμόνητες πατρίδες όμως για πολλούς ...
Και βρήκα στον Ιστό, όχι βέβαια αυτό που έψαχνα -θα το βρω όμως- μα άλλα πολλάάάά ...
Και μέσα στα τόσα πολλά, θαύμασα ιστότοπους και ιστότοπους! Κι ήταν τόσο εντυπωσιακοί κάποιοι που με κράτησαν ξάγρυπνη ώρες μα κι άλλο τόσο έκθαμβη έμεινα εκεί μπροστά τους  ... α και τόσο αδιάφοροι και κουτοί ήταν κάποιοι άλλοι που αλήθεια πολύ προβληματίστηκα !

Στο τέλος είχα τόσο ανάκατη γνώμη για τον Ιστό και τους ιστότοπους που ανακατωσούρα μ΄έπιασε και πονοκέφαλος!

Κι οι εντυπωσιακοί ουδέν έχουν να κάνουν με το φτωχό το ιστοτοπάκι μου! Μα εγώ το έφτιαξα μόνο και μόνο για να φέρω κοντά μου αγαπημένες περασμένες στιγμές! ΄Ισως και για να περπατήσω ανάμεσα σ΄όμορφες αναμνήσεις που θαμπώνουν -μήπως δείγμα αλτσχάιμερ; - Το ΄κανα για να ξαλαφρώνω την καρδιά μου απ΄τα καθημερινά και να ΄χω κάτι γλυκό δικό μου ν΄ασχολούμαι ... Το ΄φτιαξα για μένα! ΄Οχι για

΄Ηταν τόση η δουλειά που έχουν κάνει κάποιοι δικτυοναύτες που εκστασιάστηκα και δυσκολεύτηκα πραγματικά να πιστέψω ότι υπάρχουν κάπου κάποιοι που ακόμα νοιάζονται ακόμη πραγματικά κι ότι αγαπούν το θέμα -και δικό μου αγαπημένο- που διάλεξαν - και τους ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου ...

(΄Ηρθε δουλειά τα λέμε μετά ...)

E.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: