19 Φεβρουαρίου 2011

Παιδιά, σκατά και σύννεφα ... δεν πιάνονται!

Κοίτα να δεις, ποια παροιμία μού ήρθε στο μυαλό σήμερα!!! Και να ΄ξερα γιατί καλά θα ήταν ...

19 του μηνού τρέχοντος, Σάββατο
Επιτέλους σπίτι μου!
Ε λοιπόν ναι, την είχα κοπανήσει! Βαρέθηκα -σαν το Βούδα, καλός κύριος δεν λέω, γελαστός και συμπαθής- να κάθομαι στης οικίας μου τον καναπέ και την έκανα! Χμμμμ... τώρα κατάλαβα γιατί είναι και χοντρούλης! Με τόσο καθισιό τι περιμένεις; Κομψότητες? Κι άλλο τόσο ... το βρίσκεις εύκολο να κάάάάάάθεσαι και μετά να σηκωθείς; Αμ δε!!! ΄Οσο κάθεσαι τόσο "μουχλιάζεις"!
19 του μηνού κι έχουμε να τα πούμε από πότε; Πέρασε και του Αγίου Χαραλάμπους και του Αγίου Βλασίου και του Μελετίου και του Μαρτινιανού και Αυξεντίου και Ονησίμου και του Παμφίλου, του Θεοδώρου Τήρωνος και του Λεοντίου και σήμερα γιορτάζει η Αγία Φιλοθέη! Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιόρταζαν αν και όπως βλέπετε αυτά πια τα ονόματα "χάθηκαν" πια από τα εγκόσμια! Κι από τότε που είχαμε να τα πούμε μέχρι σήμερα ... ένας άλλος άγιος μεγάλη η χάρη του- λίαν μοντέρνος και εμπορικός επισκίασε τους προαναφερθέντες! ΄Οχι καλέ δεν τον ξέχασα τον -άγιο-Βαλεντίνο! Απλώς δεν τον βρήκα στο εορτολόγιο που συμβουλεύομαι! ΄Οχι κι ότι είναι καμιά έκδοση απ΄τον καιρό του Νώε! Του 1995 είναι η έκδοση που έχω! 15 χρόνων μόνο! Αν έχεις να κάνεις με παιδιά, 15 χρονών είναι ακόμα σχετικά "μικρό" το παιδί ε; Τώρα βέβαια αν έχεις να κάνεις με μεγάλους -γνωστό κι αμετάκλητο- όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο πιο πολύ βαραίνουν τα 15 συναπτά στην πλάτη!

Καλημερούδια σας ... Μού λείψατε!
Ναι βρε, το ξέρω ότι το ιστοτοπάκι μου δεν έχει τους πολλούς αναγνώστες αλλά είναι σαν να έχει! Δεν μπορώ να μιλάω μόνη μου!!!!!!!

Λοιπόν που λέτε, εγώ δεν γιόρτασα τον Βαλεντίνο! Εσείς;
Και δεν τον γιόρτασα γιατί δεν έχω "Βαλεντίνο"! Αν και μεταξύ μας, και να είχα, πάλι δεν θα τον γιόρταζα στις 14 του μηνού! Αγάπες μου, αν είναι να γιορτάζουμε τον έρωτα μια φορά το χρόνο, χαιρετίσματα! Φυσικά και γελάτε μαζί μου! Φυσικά και σας βλέπω! Γελάτε και λέτε: "μα αφού δεν έχει, πώς να γιορτάσει; την τρώει κι η ζήλεια .... "! Δεν είναι για γέλια η υπόθεση, για κλάμματα είναι!
Κι όχι γιατί δεν έχω, αλλά γιατί αν περιμένεις να γιορτάσεις τον έρωτα μια φορά το χρόνο, γαμ...... τα! Είναι όπως η γιορτή της μάνας, της γυναίκας, κλπ. κλπ. ... Μια φορά το χρόνο είσαι μάνα δηλαδή; Μια φορά το χρόνο είσαι γυναίκα; Κι όλο τον υπόλοιπο χρόνο δηλαδή τί είσαι;;;;;;;;;; Απ΄την άλλη πάλι σίγουρα δεν υπάρχει της "Αγίας Μάνας", ούτε και της "Αγίας Γυναίκας"! Αλλά ούτε και της "Αγίας Γιαγιάς", ούτε και του "Αγίου Πατέρα"! Για τον τελευταίο βέβαια, αναμενόμενο! Οι ΄Αγιοι Πατέρες μάς τέλειωσαν τόόόόότε -φτου Κύριε- κι ο τελευταίος ΄Αγιος Πατέρας έγινε "Κράμερ εναντίον Κράμερ" κι έμεινε στην ιστορία -του κινηματογράφου-! Μη μου πείτε ότι δεν έχω δίκιο! Οι ΄Αγιοι Πατέρες αποδείχτηκαν κι αποδεικνύονται καθημερινά τελείως και παντελώς ανάγιοι ... οι δε υπάρχοντες Κράμερ είναι εντελώς ολίγοι! Οκ, οκ ... το κόβω! 

Μού λείψατε!
Και τι δεν έχω σκεφτεί όλες αυτές τις μέρες να σας γράψω. Και πόσα όμορφα δεν διάβασα για την μακρινή μου πατρίδα, εκείνη τη "χαμένη",στα ανατολικά, γωνιά! Μόνο που και καιρό δεν είχα και σπίτι μου δεν ήμουν! Και πάλι για βόλτα -εδώ κοντά- ετοιμάζομαι! 

Ε.-


Ναι, αφήστε με στην ονειροπαγίδα μου! Ούτε που θέλω να σκεφτώ το τι γίνεται στην πατρίδα μου! Και δεν εννοώ εκείνη τη μακρινή, μα "τούτη δω" τη μικρή, εκείνη που άφησα ηλιόλουστη και ήρεμη στα νερά της τότε στα 22 μου ... Αυτή που τώρα την ταράζουν τα κύματα, οι κλεψιές, οι κομπίνες, οι άχρηστοι, τα ΔΝΤ, οι απεργίες, τα λάθη και, που μέρα με τη μέρα κι ώρα με την ώρα την ξεφτιλίζουν, τη μειώνουν, τη σκοτεινιάζουν, τη γδύνουν και που ό,τι έδωσε τής το πετάν΄στα μούτρα και της το παίρνουν πίσω!

Ναι, αφήστε με στην ονειροπαγίδα μου, εκεί "ανατολικά"!!!


2 σχόλια:

Dina Vitzileou είπε...

Εδώ είμαστε!..και ακούμε και διαβάζουμε και ξεφτιλιζόμαστε και κυρίως αγανακτούμε και οργιζόμαστε μέχρι να ξεχειλίσει η οργή και τότε...όποιον πάρει ο χάρος!! (..αν δεν την έχουν κοπανήσει μέχρι τότε)

E.- είπε...

Χμμμμ ... Εγώ θα ΄λεγα "Χαιρέτα μου τον πλάτανο και νικολοκαρτέρει"
Καλημέρα Ντινάκι ... Να πω Χρόνια Καλά; :)