29 Μαρτίου 2011

Καιρός για τ΄ανεκώλομα, ανεκωλόσου κι έβγα ...

Μάρτιος, 29

Πω πω, μεγάλο βάσανο να ταξιδεύεις στάσιμος!!!

Από προχτές που μπήκαμε στη βδομάδα την ίδια με την περσινή αλλά που την περσινή δεν ήμουν εδώ να γράφω και να σας γράφω, τι να σας πω... Υποφέρω! Και το μυαλό μου δεν μπορώ με τίποτα να το συμμαζέψω! Αυτό λείπει ταξίδι, εγώ εδώ στάσιμη! Κλεισμένη στο γραφείο και καθισμένη να γράφω -άλλα θα ΄θελα- για την τρέλα μου! Ωραίο πράγμα το γράψιμο δεν λέω,  αλλά προσωπικώς προτιμώ το έξω, το δρόμο, τ΄ονειρο, το ταξίδι... Και τι δεν θα ΄δινα να λείπω κάθε μέρα! Μια στενοχωρία και μια κατηφάδα μ΄έχει πλακώσει -πως να μη με πλακώσει- το ίδιο είναι είναι να ταξιδεύεις και το ίδιο να κάθεσαι να γράφεις; Ταξιδεύεις = Ζεις! Βλέπεις πόλεις άλλων,  παρατηρείς στιγμές άλλων,  ακούς γλώσσες άλλων, μυρίζεις μυρωδιές άλλων, γλωσσίζεις γεύσεις άλλων! Πλουτίζεις... με ζωές άλλων! Μοιράζεσαι με άλλους ...
Ζεις με άλλους ...
Ζεις άλλα ...

Κι έχουμε και καλό καιρό! Φαντάσου να μην ... 
Μωρέ δε να πα΄να κάνει όσες φιλότιμες προσπάθειες θέλει ο ήλιος να μου κρατήσει το ηθικό ψηλά και ακμαίο; Αρνούμαι!
Και ηρεμία στη δουλειά! Φαντάσου να μην ...
Μωρέ και δεν πα΄να μην έχει δουλειά, και τι έγινε ...
Με ή χωρίς, αρνούμαι! 

Αρνούμαι!
Και φεύγω ...

27 Μαρτίου 2010

Αναχώρηση στις

   

Δεν υπάρχουν σχόλια: